من : باشه امدم الان با کپسول آتش نشانی میام. خاموشش می کنم. بخت ما هم مثل این کیک سوخته هستش...
ما را در سایت من و جوجو و یه عالمه خاطره مشترک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 7:43